Ostoehdot
 
 
 
 
YLEISTÄ
Kaikki tavarat ovat varastossa valmiina toimitettavaksi. Asiakkaidemme pitää olla vähintään 18-vuotiaita. Sitä nuoremmilta tarvitsemme tilattaessa huoltajan suostumuksen. Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille.
 
MAKSUTAPA
Tarjoamme turvallisia ja varmoja maksuvaihtoehtoja kortilla maksettaessa: Paypal, Klarna, lasku  ja osamaksu.
 
KORTTIMAKSU
Kaikki korttimaksumme meiltä menevät DIBS:n kautta. Se täyttää kaikki PCI DSS -vaatimukset. Maksupalvelu käsittää Visan, Master Cardin, Diners Clubin ja American Expressin.
 
TURVALLISUUS 
Kaikki Pozehair.fi –sivuston tiedot on turvattu kryptauksella ja tekijänoikeuslain mukaisesti. Tallennettuja henkilötietoja voidaan käyttää ja julkaista ainoastaan kilpailujen yhteydessä, ja tämä tapahtuu ainoastaan henkilön suostumuksella.
 
HENKILÖTIEDOT
Kaikkia ilmoittamiasi henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti (PUL 1998:204). Takaamme ettei mitään ilmoittamistasi tiedoista myydä kolmannelle osapuolelle eikä niitä käytetä kolmannen osapuolen mainoslähetyksissä, vaan niitä käytetään ainoastaan Pozehairin sisäisesti.
 
Sähköpostiosoitettasi käytetään tilauksen vahvistamiseen sekä muuhun tilaustasi koskevaan informaatioon. Pidätämme oikeuden lähettää joissain tapauksissa uutiskirjeitä tai tarjouksia ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos haluat muuttaa tietoja tai tulla poistetuksi rekisteristä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä osoitteeseen info@pozehair.fi.
 
Kun kirjaudut sisään kotisivullemme, sinun on helppo sulkea uutiskirjepalvelu.
 
 
RAHTI & TOIMITUS
Pozehair toimittaa aina ostoksesi rahditta, ja jos tilauksesi tulee ennen klo 16, se lähetetään aina samana päivänä. Toimitus tapahtuu yleensä 3–5 työpäivän kuluessa, ja saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse, sähköpostitse tai postitse riippuen toimitustavasta. Meillä on sinulle aina täysi takuu siltä varalta, että tuotteellesi sattuisi jotakin toimituksen aikana.
 
Mikäli tilaus myöhästyy, otamme yhteyttä sinuun ja sinulla on oikeus perua kauppa maksutta. Tämä koskee sekä meistä että kuljetuksesta johtuvaa myöhästymistä.

 
PAKETIT JOITA EI OLE NOUDETTU
Tilatut paketit ovat noudettavissa postista tai DHL:stä 14 päivän ajan ja sen jälkeen ne palautetaan meille automaattisesti ellei niitä ole noudettu. Tämä koskee myös ennakolta maksettuja tilauksia. Jos tilaus palautetaan siksi ettei sitä ole noudettu ajoissa tai että toimitusosoite on virheellinen , asiakas on velvollinen maksamaan rahdin uudesta lähetyksestä. Pozehair soittaa tai lähettää sähköpostia ilmoitettuun puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen. Meillä on aina oikeus veloittaa 32 euroa lunastamattomasta paketista. Se vastaa kustannuksia, jotka meille ovat aiheutuneet paketin lähettämisestä sekä sen palautuksen vastaanottamisesta.
 
PALAUTUS / PERUUTUS
Sinulla on etäsopimuslain mukaan oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tavarasi. Poze tarjoaa sinulle aina 30 päivän avoimen kaupan. Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ja mainitse nimesi ja tilausnumerosi. Lähetä palatus sen jälkeen osoitteeseen:

Poze International AB
Köpmangatan 12
151 71 Södertälje
Sweden
 
Ainoastaan käyttämättömät tuotteet, jotka ovat avaamattomassa/sinetöidyssä pakkauksessa hyväksytään palautuksina. Palautuskäsittelyn helpottamiseksi ja palvelun nopeuttamiseksi pyydämme sinua aina palauttamaan tavaran/tavarat sopivassa pakkauksessa ja ilmoittamaan tilausnumerosi. Asiakas vastaa siitä, että palautus tulee meille.
 
Jos haluat vaihtaa tavaran, lähetetään uusi sinulle maksutta. Vaihdon tai palautuksen yhteydessä asiakas vastaa palautuksesta. Poze ei lunasta paketteja postiennakkoa vastaan.
 
Takaisinmaksu tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa siitä kun kuluttaja oikein perustein peruu oston.
 
 
REKLAMAATIO
Reklamaatioasioissa pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja antamaan tilausnumerosi. Lähetä sen jälkeen puutteellinen/virheellinen tavara meille. Jos reklamaatio hyväksytään, korvaamme sinulle lähettämällä uuden/vastaavanlaisen tuotteen tai vastaava summa hyvitetään sinulle kun tilaat tuotteita sivultamme. Kaikki reklamaatiot tulee tehdä kohtuullisessa ajassa (30 päivää) tai tilausta vastaanotettaessa.
 
Reklamaatio-oikeus koskee vain alkuperäisiä vikoja. Normaalista kulutuksesta johtuvia vikoja ei korvata.
 
Olemme julkisseet hoito-ohjeet sivullamme. Emme vastaa tuotteista emmekä korvaa niitä, jos niitä on käytetty tai hoidettu eri tavoin kuin neuvomme. Reklamaatiota ei hyväksytä, jos hiuslisäke on värjätty tai käsitelty eri tavoin kuin hoito-ohjeissamme neuvotaan.
 
Erimielisyydet ratkaistaan kuluttajavalituslautakunnan suositusten mukaisesti.
 
Palautusosoite:
Poze International AB
Köpmangatan 12
151 71 Södertälje
Sweden
 
TAKUU & LAADUNVALVONTA
Kaikista Pozehair.fi-sivustolta ostetuista sähkötuotteista annetaan vuoden takuu valmistusvirheistä. Se ei tietenkään maksa mitään asiakkaalle. Ota yhteyttä meihin ennen kuin palautat tavaran. Korvaamme sinulle halvimman palautusrahdin palautuksen yhteydessä, tarkistamme tavaran ja lähetämme uuden valmistajan hyväksyttyä valituksen.
 
KULJETUSVAURIO
Jos paketti on toimituksen yhteydessä rikkoutunut tai avattu, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin. Tarkista mielellään heti paketin haettuasi ettei mikään ole vioittunut ja että tavaroiden määrä on oikea. Toimituksen yhteydessä vaurioitunutta tavaraa käsitellään samoin kuin muitakin tavarassa olevia vikoja, ja siitä on siis tehtävä reklamaatio kohtuullisen ajan kuluessa.
 
YRITYSASIAKKAAT
Yritysasiakkaana ostat kaikkia tuotteita alennettuihin hintoihin.
Vieraile yrityssivullamme jos olet kiinnostunut tai haluat lisätietoa, Klikkaa tästä.
 
VIAT / LOPPUUNMYYNTI / HINNANMUUTOKSET
Emme vastaa mahdollisista kirjoitusvirheistä, loppuunmyynnistä emmekä hinnanmuutoksista.