0 Ostoskorin

Palautus ja valitukset

Kuinka menettelen jos joudun palauttamaan tai vaihtamaan tavaran?

1. Ennen palautusta lähetä aina ensin meili osoitteeseen info@pozehair.se. Kerro tarkoin asia ja ilmoita tilausnumerosi, josta tulee myös palautusnumero. Lähetä sen jälkeen palautus osoitteeseen:

Poze International AB
Morabergsvägen 9B, Lokal 13
152 42 Södertälje

2. Maksun palautus ja oston mitätöinti tapahtuu kun olemme saaneet tavaran takaisin. Muista että sinä vastaat siitä että tavara tulee meille hyväkuntoisena.

3. Jos haluat vaihtaa tavaran ilmoita meille mihin haluat sen vaihtaa. Mahdolliset maksuerot oikaistaan sen mukaan. Uusi tavarasi lähetetään niin pian kuin olemme saaneet palatuksesi. Vaihdettaessa asiakas maksaa palautuskustannuksen. Pozehair lähettää sen jälkeen uuden tavaran ilman mitään lisäkustannuksia.

Tärkeää!
Emme maksa takaisin käytettyjä irtohiuksia ja kosmetiikkatuotteita. Palautettaessa tuotteen pitää olla käyttämätön ja pakkauksen avaamaton. Muuten emme hyväksy palautusta, vaan tavara lähetetään takaisin teille.

Irtohiukset on helppo ottaa ulos paketti ja pitää omaa tukkaa vasten verratakseen sopvatko ne. Palautettavien hiusten pitää olla pakkauksessa samalla tavoin kuin ne on toimitettu. Älä siis ota pois hiuksia pakkauspohjasta johon ne on kiinnitetty. Sellaisia palautuksia EI hyväksytä.

 

Valitus

Täällä sinä yrittäjänä, oppilaana tai kouluna voit luoda asiakastilin, jolla saat alennuksia ja muita etuja. Tuotevalikoimamme on laaja, ja voimme tarjota aina sopivia tuotteita erilaisiin tarpeisiin ja toiveisiin. Sinä asiakkaana voit valita, mikä sopii parhaiten juuri sinulle ja sinun asiakkaillesi.

Kun olet saanut jälleenmyyjä/yrittäjästatuksen, kirjaudu sisään yritysasiakkaana, hinnat näkyvät silloin alennettuina ja niihin sisältyy arvonlisävero. Saat yritysasiakkaana aina apua asiantuntevalta tuotetueltamme, jolla on alan huippuosaamista. Alennustasoa voidaan myöhemmin muuttaa ostomääristäsi riippuen.

Tack! Vi kontaktar dig inom kort